tirsdag 12. januar 2016

Dronning Sonja, Torbjørn Røe Isaksen og jeg

Ja ja. På grunnlag av saken jeg skrev for NRK 22. desember 2015 om at ingen av de store religionene verken er for eller mot homofili, er jeg nå blitt satt på listen til Nabokjerringa.no — en nettside laget av en anonym «kvinne i moden alder» — over «venstreekstreme» mennesker «som promoterer ytterligere islamisering» og som «ikke har holdninger som er i samsvar med den kristne kulturarv». Jeg er for øvrig i godt selskap med andre antikristne venstreekstremister som HKH Dronning Sonja, Krf-leder Knut Arild Hareide, Høyres Torbjørn Røe Isaken, Venstre-leder Trine Skei Grande, Europarådets generalsekretær Thorbjørn Jagland og selvfølgelig biskopene Ingeborg Midttømme, Erling Pettersen og Stein Reinertsen.

Ellers kan Nabokjerringa opplyse at «hvis situasjonen i landet skulle utvikle seg mot en ødeleggelse av den norske, kristene [siç] kulturarv og andre grunnleggende verdier i vårt samfunn, samt med økt kriminalitet, drap, opptøyer, bråk og skyting i gatene … vil notatene mine bli lagt til grunn for at de etnisk norske innbyggere som har sveket sitt land på det groveste, skal stilles for retten for landssvik.» Det er greit å vite hva man har i vente.

Personen bak denne informative bloggen er i realiteten Norsk Folkeparti-politikeren Oddbjørn Jonstad. Det er hen som er Nabokjerringa — den anonyme «kvinnen i moden alder» som har gitt bloggen navn. Jeg må selvfølgelig bare innrømme at jeg elsker slike postmoderne, kjønnsoverskridende queertransaktivister.

Her er for øvrig bildene. Jonstad som Jonstad til venstre, og som Nabokjerringa slik hen fremstår i bloggen til høyre. Imponerende hva hen får til bare med litt sminke.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar